tirsdag den 14. maj 2013

Mit første indlæg.........

...uha.... så skete det, jeg fik oprettet en længe planlagt blog. Så nu er der ingen vej udenom, nu må jeg igang.  Jeg fik en Big Shot i efteråret 2012 - jeg har igennem de sidste år været en del sygemeldt, og skulle have lidt at fordrive tiden med. Har altid været en kreativ pige, elsker nye udfordringer og har prøvet mig frem inden for blomsterbinding (dengang det var moderne), glaskunst (har egen ovn), abstrakt maleri og ja mange andre ting. Min sygdom gjorde, jeg helst skulle finde noget jeg kunne sidde stille og roligt med, hvor jeg kunne have tingene inden for række vide. Så her var scrapbooking jo bare lige sagen :-)
I starten var jeg lidt på bar bund med hvad man kunne lave med den,  men søgte rundt på nettet, for at skaffe mig nogle ideér, og dem er der mange af... for ikke at snakke om køb af  Dies dertil.. Uha, det kan være farligt.
Fandt ud af at DK4 sendte nogle scrap programmer How2Scrap, disse blev set når det var muligt og snart var jeg igang med at udforske scrapverden og prøve mig frem. Der er blevet skåret meget papir i stykker for at samle det igen.

Så nu må jeg bare igang med at blogge... der vil følge mere de næste dage, med hvad jeg har lavet indtil nu, og herefter vil jeg løbende fortælle og vise hvad jeg laver :-) Håber i vil læse med?

2 kommentarer:

  1. Hej Pia. Velkommen til blogverdenen. Det er vel nok en fin blog du har lavet. Skal du ikke ha lavet så man kam blive fast læser af din blog? Det vil jeg da meget gerne være, så jeg ikke går glip af noget :-)

    SvarSlet
  2. Takker - så skulle den være sat op. Tak for påmindelsen

    SvarSlet